przejdź do Sochaczew.pl
136280 odwiedzin

ZADANIA

A A A


Kochani!!!!

Zgodnie z umową przesyłam w załącznikach pierwszą partię materiału dydaktycznego
dla moich Pszczółeczek. Podzielcie materiał w taki sposób, aby dzieci codziennie wykonywały po kilka zadań. Pamiętajcie jednak o tym,

by zbytnio nie obciążać dziecka jednorazowo, zbyt dużą ilością ćwiczeń. Jeśli uznacie, że któreś z zadań (zwłaszcza matematycznych)

jest zbyt trudne pomińcie je i przejdźcie do kolejnego.


 

 

ZADANIA 22 - 26 CZERWIEC

PONIEDZIAŁEK 22.6 MŁ.docx

WTOREK 23.6 MŁ.docx

ŚRODA 24.6 MŁ.docx

CZWARTEK 25.6 MŁ.docx

PIĄTEK 26.6 MŁ.docx


ZADANIA 15 - 19 CZERWIEC

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ PORANNE 15.6 KW.docx  16.6 MŁ.docx  17.6 MŁ.docx 18.6 KW.docx 19.6 KW.docx
ZAJ POPOŁUDNIOWE  15.6 MŁ.docx 16.6 KW.docx 17.6 KW.docx  18.6 MŁ.docx  19.6 MŁ.docx


ZADANIA 8 - 12 CZERWIEC

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE 8.6 KW.docx 9.6 MŁ.docx 10.6 MŁ.docx X  
ZAJ POPOŁUDNIOWE 8.6 MŁ.docx 9.6 KW.docx 10.6 KW.docx X 12.6 MŁ.docx


ZADANIA XII TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ PORANNE 1.6 KW.docx  2.6 MŁ.docx  3.6 MŁ.docx 4.6 KW.docx 5.6 KW.docx
ZAJ POPOŁUDNIOWE  1.6 MŁ.docx 2.6 KW.docx 3.6 KW.docx  4.6 MŁ.docx  5.6 MŁ.docx


ZADANIA X TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE 25.5 KW.docx 26.5 MŁ.docx  27.5 MŁ.docx 28.5 KW.docx 29.5 KW.docx
ZAJ. POPOŁUDNIOWE 25.5 MŁ.docx 26.5 KW.docx 27.5 KW.docx  28.5 MŁ.docx  29.5 MŁ.docx

 

 

ZADANIA IX TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ PORANNE 18.5 KW.docx  19.5 MŁ.docx  20.5 MŁ.docx 21.5 KW.docx  22.5 KW.docx
ZAJ POPOŁUDNIOWE  18.5 MŁ.docx 19.5 KW.docx 20.5 KW.docx    

 


ZADANIA VIII TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE 11.5 KW.docx  12.5 MŁ.docx  13.5 MŁ.docx    
ZAJ POPOŁUDNIOWE 11.05 MŁ.docx  12.5 KW.docx  13.5 KW.docx  14.5 MŁ.docx  15.5 MŁ.docx

 

ZADANIA VII TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ PORANNE 4.5 KW.docx  5.5 MŁ.docx  6.5MŁ.docx  7.5 KW.docx  8.5 KW.docx
ZAJ POPOŁUDNIOWE 4.5 MŁ.docx    6.5 KW.docx  7.5 MŁ.docx  8.5 MŁ.docx

 

 

ZADANIA VI TYDZIEŃ

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE 27.4 KW.docx  28.4 MŁ.docx  29.4 MŁ.docx  30.4 KW.docx  
ZAJ. POPOŁUDNIOWE  27.4 MŁ.docx  28.4 KW.docx  29.4 KW.docx  30.4 MŁ.docx  


 

ZADANIA V TYDZIEŃ

 

  PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE 20.4 KW.docx  21.4 MŁ.docx  22.4 MŁ.docx  23.4 KW.docx  24.4 KW.docx
ZAJ. POPOŁUDNIOWE  20.4 MŁ.docx 21.4 KW.docx  21.4 KW.docx    

 

ZADANIA IV TYDZIEŃ


   PON WT ŚR CZW PT
ZAJ. PORANNE

  X

 14.4 MŁ.docx
 15.4 MŁ.docx  
 16.4 KW.docx 
        17.4 KW.docx             
ZAJ. POPOŁUDNIOWE

  X

   15.4 KW.docx  16.4 MŁ.docx  


 

ZADANIA TYDZIEŃ III

 

 

PON. WT.
ŚR.
CZW.
PT.
 ZAJ. PORANNE
 PONIEDZIAŁEK.docx  WTOREK.docx  8.4 MŁ.docx  9.04 KW.docx  10.4 KW.docx
 ZAJ. POPOŁUDNIOWE
 PONIEDZIAŁEK.docx  WTOREK.docx  8.04 KW.docx  9.4 MŁ.docx  10.4 MŁ.docx

 

 

ZADANIA TYDZIEŃ II

GRA LOGOPEDYCZNA.pdf

ĆWICZENIA .zip

 

ZADANIA TYDZIEŃ I

Zaczynamy od poniedziałku tj.23 marca kiedy to wprowadzić powinniśmy literę F,f.
Wasze dzieci znają już wiele głosek i liter (dla przypomnienia głoski wymawiamy i słyszymy, literę czytamy i zapisujemy ;-), potrafią też dzielić wyrazy na sylaby (wyklaskujemy) a także wyróżnić w wyrazie samogłoski i spółgłoski. Zachęcam, aby zapoznając dziecko z literką wykonać kilka prostych ćwiczeń, co pomoże w utrwaleniu litery a jednocześnie będzie doskonałym ćwiczeniem usprawniającym analizę i syntezę głoskową wyrazów. I tak np.: - znajdź jak najwięcej wyrazów rozpoczynających się głoską "f" albo takich w których  "f" słyszysz na końcu wyrazu

- dziecko ma np.20 minut , w tym czasie musi narysować jak najwięcej obrazków,
których nazwa rozpoczyna się litrą "f"

-gdzie słyszysz głoskę "f" (na początku, w środku ,na końcu) w wyrazach : foka, gofry, megafon, kilof, flądra, fortepian, flaga, pufa itp. 

 - można wydrukować kilka wyrazów i poprosić dziecko, by odszukało i zaznaczyło w nich literę "f" uwzględniając odpowiedni kolor (czerwony- samogłoska, niebieski-spółgłoska),
dla utrudnienia dzieci mogą dokonać  podziału całego wyrazu na samogłoski i spółgłoski - podajemy dziecku wyraz, dziecko podaje liczbę sylab.

Bardzo proszę o zwrócenie uwagi na prawidłowe trzymanie przez dzieci narzędzia pisarskiego podczas wykonywania ćwiczeń grafomotorycznych. Zeskanowałam karty pracy żebyśmy mogli iść z programem i nie dopuścić do zaległości, dołączyłam też nasza cotygodniową pracę domową. Dorzucam dodatkowo dla chętnych dwie czytanki, kilka ćwiczeń grafomotorycznych, zadań z matematyki (jedno łatwiejsze, drugie trudne ale znam możliwości moich Pszczółek i wierzę, że z małą pomocą Mamy, Taty lub starszego rodzeństwa świetnie sobie poradzą).

grafomotoryka-motyl.pdf

grafomotoryka-szafa.pdf

matematyka-dodawanie-10-el-01-kolor.pdf

nauka-pisania-cyfry-0-10.pdf

szlaczki-do-druku-01.pdf




kontakt
imię i nazwisko
adres e-mail
wiadomość